2008/07/07

Back again!

Hejsan! Vi har haft ett underbar veckoslut hos min farmor men som man brukar säga: borta bra men hemma bäst! "Firade" hemkomsten med en tur på loppis: hittade en staty och en gammal vichyflaska. Har inte tidigare brytt mig så mycket om de här gamla flaskor men den här har en extrafin etikett tycker jag. Vita plåtburkar köpte jag från Prisma och dom skall jag har som förvaring för alla mina penslor och pennor. Men nu skall jag kika in hos er!

Heippa! Hauskan viikonlopun jälkeen on ollut kiva taas palata kotiin - niinkuin sanontakin kuuluu: oma maa mansikka, muu maa mustikka! "Juhlin" kotiinpaluuta kirppiskierroksella ja löytyihän sieltä taas jotain tuomisia kotiin - kivinen patsas ja vanha vichypullo. Aiemmin en ole näistä vanhoista limpparipulloista välittänyt, mutta tässä oli mielestäni kaunis etiketti. Valkoiset peltipurkit ovat Prismasta ja niissä ajattelin säilöä kynä- ja pensselikokelmaani. Nyt lähdenkin tästä blogikierrokselle - moi!

4 comments:

Kamomilla said...

Jättefina loppisfynd! Jag har en exakt likadan flaska, och statyn är ju otroligt fin!! Vad roligt att fynda så.

maano said...

ihanat löydöt , minullakin tuo samainen etikettipullo !

My Lovely Things said...

Hej!!
Nämen du har ju en sån finbyst som jag lottar ut!!
Märkligt sammanträffande!!!
Då får vi hoppas att du vinner nått av de andra vinsterna..eller du kanske vill ah två byster..
flaskan är jätte fin!!
ha det så bra..
kram anna

Tiina said...

Kaunis on tuo vanha vichy-pullo.. :) Kiitos mukavasta kommentistasi sekä tietenkin vierailustasi blogissani, tuli niin mukava fiilis.. :) kiitos siitä!!!
:)tiina.