2008/06/14

Terass - efter bilder

Hejsan!

Har äntligen fått lov att öppna träoljaburken och så här blev det! Är g a n s k a nöjd (inte sä säker ännu) med resultatet. Tycker att det går bra med husets färg och gör terassen mer fräscht. Men men, vet inte om den här sitter i kategorin "lantligt" om ni vet vad jag menar. För fräscht och felfritt kanske?? Måste ännu hitta passliga utemöbler och sen kan jag bestämma mig om jag är nöjd eller inte!

Ha det så bra!














Heippa!

Vihdoin sain tämänkin homman hoidettua ja tässä lopputulos. Olen m e l k o tyytyväinen (en osaa ihan vielä päättää) lopputulokseen. Väri sopii mielestäni hyvin taloon ja tekee terassista paljon raikkaamman. Mutta, mutta, en nyt oikein osaa sanoa istuuko tämä kategoriaan "maalaistunnelma", jos tiedätte mitä tarkoitan. Ehkä liian tasainen ja virheetön?? Täytyy kai löytää vielä sopivat ulkokalusteet ja sitten vasta päättää oliko tämä teakin sävy oikea veto vai ei.

Aurinkoista viikonloppua!

2 comments:

Galleri MochB said...

Tycker den blev fräsch! Vår blir nog likadan också tror jag...:O)

Hanna said...

Minusta se näyttää tosi hyvältä!! Meidän oma näyttää aika samalta ja olen kyllä ollut todella tyytyväinen!