2008/06/18

Midsommar Award!

Ja, vill ge den här "Sweet Home Blogger Awarden" åt GalleriM&B. Hon har ett fantastisk hem som är full av fina ideér och inspiration. Det är alltid kul att kika in hennes kreativa lösningar som är både praktiska och vackra! Hoppas det blir många blogginlägg till!! =) =) =)

Juhannuksen kunniaksi täytyy jakaa yksi blogipalkinto, joka menee ilman muuta GalleriM&B:lle. Hänellä on fantastinen kyky tehdä luovia juttuja, jotka on samalla kertaa sekä käytännöllisiä että kauniita. Blogista löytyykin joka kerta paljon kivoja ideoita sekä inspiraatiota omaankin sisustamiseen. Toivottavasti tulossa on vielä monta blogitekstiä lisää!! =) =) =)





4 comments:

Galleri MochB said...

OJ, TUSEN TACK!! Dina vackra ord värmer mitt hjärta så jag blir alldeles rörd. Roligt att man kan inspirera!! Du inspirerar också mej ...:O) Nu får jag glädjas hela midsommarenhelgen åt detta, även om det kanske regnar och är gråmulet...:O)

Ulrika said...

Tack för din kommentar:)
Du har en härlig blogg! Hit kommer jag oxå igen;) Och såklart får du länka mej...

Trevlig Midsommar!!
Kram, Ulrika

Nicole said...

Ville titta in och önska dig Trevlig Midsommar!

Gårdsromantik said...

Ha en riktigt härlig midsommar!

Myggfri och mycket solsken har jag beställt!

Kram Maud